Քննարկում ենք մայրենիի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբի հետ կապված հարցերը:
Ծանոթանում ենք սեպտեմբեր-հոկտեմբերի նախագծերին:
Ընդգծված բառերը փոխարինի՛ր հոմանիշներով:
Մի ցատկով բռնեց հանդուգնին:
ցատկ-ոստյուն
Նոր գլխարկդ բաճկոնիդ հետ գեղեցիկ է դիտվում:
գեղեցիկ-սիրուն
Ինչո՞ւ քամահրանքով նայեցիր ու դուրս եկար:
քամահրանք-արհամարհանք
Սկսել էր փոշմանել, որ երեկոն անցկացրել էր տանը՝ ընկերներից հեռու:
փոշմանել-զղչալ
Վերջապես մտավ մի մեծ դահլիճ:
մեծ-հսկա
Կետերի փոխարեն գրի՛ր նախադասության մտքին համապատասխանող բառ՝ ընտրված ուղղագրական բառարանից:
Առողջ լինելու համար անհրաժեշտ է մշտապես կոփել մարմինը:
Նրա իղձը վարդագույն վերնաշապիկ էր ու նորաձև փեշ:
Սիրում է ժամերով պառկել տաք ավազին ու նայել ամպի լողացող պատառիկներին:
Հավաքած բոլոր փաստաթղթերն ու գրությունները դասավորեց պայուսակում, դրեց պահարանի մեջ:
Կրիայի նման մտել է պատյանի մեջ ու ոչինչ լսել չի ուզում:
Լավ լողորդի ու փրկարարի քn փառքը մեր քաղաքից արդեն դուրս է եկել:
Վիրավոր գազանի ոռնոցը անտառում դեռ երկար լսվեց:
Լրացուցիչ կրթություն (տանը)
Աշխատանքդ կուղարկես իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ meri.sargsyan@mskh.am:
Կընթերցես Վարդան Այգեկցու առակները, մեկը կընտրես, կսովորես պատմել:
Ընթերցել ու պատմել առակները::
Բառարանների օգնությամբ գտնել ընդգծված բառերի հոմանիշները:
խիստ-շատ
անիրավ-անարդար
այրի-ամուսին չունեցող
պիծակ-կրետ
առավ-սպանեց
խանութպան-գործակատար
կոկել-հարթացնել
Առակները կտեղադրես քո բլոգում, կկատարես առակներից հետո գրված
Նախագծային աշխատանք (կիրականացնես մինչ շաբաթվա վերջ). ընտանիքի որևէ անդամի կամ անդամների հետ ընտրում ես որևէ առակ, ընթերցում, ձայնագրում, ձայնագրությունը տեղադրում բլոգում, հղումն ուղարկում ինձ:
: