Մայրենի

Քննարկում ենք մայրենիի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբի հետ կապված հարցերը:

Ծանոթանում ենք սեպտեմբեր-հոկտեմբերի նախագծերին:

Առակների աշխարհում

Կոմիտասյան օրեր

Ընդգծված բառերը փոխարինի՛ր հոմանիշներով:

Մի ցատկով բռնեց հանդուգնին:

ցատկ-ոստյուն

Նոր գլխարկդ բաճկոնիդ հետ գեղեցիկ է դիտվում:

գեղեցիկ-սիրուն

Ինչո՞ւ քամահրանքով նայեցիր ու դուրս եկար:

քամահրանք-արհամարհանք

Սկսել էր փոշմանել, որ երեկոն անցկացրել էր տանը՝ ընկերներից հեռու:

փոշմանել-զղչալ

Վերջապես մտավ մի մեծ դահլիճ:

մեծ-հսկա

Կետերի փոխարեն գրի՛ր նախադասության մտքին համապատասխանող բառ՝ ընտրված ուղղագրական բառարանից:

Առողջ լինելու համար անհրաժեշտ է մշտապես կոփել մարմինը:

Նրա իղձը վարդագույն վերնաշապիկ էր ու նորաձև փեշ:

Սիրում է ժամերով պառկել տաք ավազին ու նայել ամպի լողացող պատառիկներին:

Հավաքած բոլոր փաստաթղթերն ու գրությունները դասավորեց պայուսակում, դրեց պահարանի մեջ:

Կրիայի նման մտել է պատյանի մեջ ու ոչինչ լսել չի ուզում:

Լավ լողորդի ու փրկարարի քn փառքը մեր քաղաքից արդեն դուրս է եկել:

Վիրավոր գազանի ոռնոցը անտառում դեռ երկար լսվեց:

Լրացուցիչ կրթություն (տանը)

Աշխատանքդ կուղարկես իմ էլեկտրոնային հասցեին՝ meri.sargsyan@mskh.am:

Կընթերցես Վարդան Այգեկցու առակները, մեկը կընտրես, կսովորես պատմել:

Ընթերցել ու պատմել առակները::

Բառարանների օգնությամբ գտնել ընդգծված բառերի հոմանիշները:

խիստ-շատ

անիրավ-անարդար

այրի-ամուսին չունեցող

պիծակ-կրետ

առավ-սպանեց

խանութպան-գործակատար

կոկել-հարթացնել

Առակները կտեղադրես քո բլոգում, կկատարես առակներից հետո գրված

առաջադրանքները:

Նախագծային աշխատանք (կիրականացնես մինչ շաբաթվա վերջ).  ընտանիքի որևէ անդամի կամ անդամների հետ ընտրում ես որևէ առակ, ընթերցում, ձայնագրում, ձայնագրությունը տեղադրում բլոգում, հղումն ուղարկում ինձ:

:

Թողնել մեկնաբանություն